Sabtu, 3 April 2021

Rawatan rumah berhantu

Rawat rumah berhantu

 Bulan lepas saya dapat panggilan dari negeri johor .... Katanya rumahnya jenis pangsapuri di johor tu......katanya rumahnya BERHANTU ...katanya pula dia nak pindah ke rumah lain kalau tak masih berhantu macam tu..... Tapi masalahnya kat johor ni rumah MAHAL katanya .....tu minta  tolong saya bantu ...

Suaminya kata....isterinya tak boleh tidur malam sebab bila waktu malam dapur macam ada orang ramai sedang makan...bunyi kerusi gerak,pinggan mangkuk gerak sampai tak boleh tidur isterinya tu.....

Hantu tu buat kenduri kot kat rumah tu .... 

Saya cakap bagi saya gambar rumah dan plan rumah dari atas ...lukiskan ....

Si suami lukiskan gambarajah rumahnya ....bila dicheck memang ramai di dapur dan distor rumah tu .... Suami ni cakap stor tu memang tak pernah buka ....

Saya suruh beli limau dan buat pengisian kat limau tu dari jauh ....

Dalam masa yang sama saya akan buat pembuangan segala energi negatif kat rumah tu.....bila tarik sahaja energi negatif tu terus jin/hantu datang kat saya ... dengan kadar 1 saat ..wooo memang cepat jin ni bergerak ......saya tetap tarik

 sampai saya puas hati ....... Check  semula dah banyak jin tiada tu .....alhamdulillah 

Masa rawat ni suami dan keluarganya berada di kampung sebab isterinya stress sangat dengan rumah tu... 

Bila keluarga ni sampai rumah berhantu tu malam tu isteri nampak ada seorang lelaki berjalan dalam rumah ... Tapi malam tu dah boleh tidur ...tapi ada dengar sikit bunyi macam ada orang tarik kerusi sikit .....

Bila Allah nampakkan seorang lelaki berjalan dalam rumah  bermaksud ada seekor sahaja jin yang ada lagi untuk dibuat pembuangan seterusnya ....

Saya pos bahan untuk rawatan dirumah ...Alhamdulillah rumah dah tiada lagi hantu dan jin insyallah .... 

Keluarga ni tak jadi pindah .....

Kalau ada sesiapa nak bersihkan rumah dari hantu dan dll boleh hubungi saya 

Masyer syed 0126780076




1 ulasan:

  1. Salam

    Bila nak perlu bomoh buat berubat SAKA, SANTAU DAN SIHIR boleh call atok kyai haji abdul salam +6285298892338 dorang duduk indonesia. Aku jamin 100% terbukti dan terpercaya kerana aku dah buktikan..

    BalasPadam

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...