Rabu, 7 April 2021

MASTER BOLEH TAK SANTAU ORANG

 


Saya dapat whatapps suruh santau oranggg..... Kalau nak marah pun jangan bunuh orang ..karma nanti ....

Pernah berlaku masa belajar ilmu rawatan ni ada  kes kecurian berlaku pada diri kawan saya ....jadi tanpa rasa takut hukum Allah jadi kawan saya tu buat satu amalan dan proses membalas dendam guna ilmu yang dipelajari.... Ilmu tu pun saya ada tapi tak mahu guna sebab dengan izin Allah boleh pecah perut tu .....

Dengan izin Allah orang yang dituju memang kembung perut dan pecah perutnya..... apabila berlaku macam tu ....kawan saya ni dapat karma dalam masa 2 bulan  3 anak nya meninggal dunia .....karma Allah datang segera ... 


Menyesal kawan saya tu .... tapi apa nak buat dah berlaku .... Jadi sebaiknya bukan marah macam tu ...ada caranya ...

Buat sembahnyang hajat 2 raakaat....

Zikirkan ya latif 129 kali mohon hajat dilembutkan hatinya .... Insyallah dan setiap kali sembahnyang wajib zikir ya latif dan niatkan ....insyallah Allah akan selesaikan ....


Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...