Ahad, 4 April 2021

ISTERI MENGILAI LEPAS MANDI GFI

Garam aura rawat saka


Saya dapat panggilan untuk beli garam GARAM FREKUANSI ILAHI ....untuk repair aura katanya ....boleh kata saya ...nanti poskan ...pelanggan ni nak dua garam GFI

Saya bila dapat order garam saya akan scan keadaan tahap blocking aura dia dan bacaakan  doa dan pengisian yang perlu dilakukan secara eksklusif khas untuk pesakit teersebut ....bila scan memang nampak isterinya ada saka ..tapi suaminya takde saka .....jadi saya juga masukkan energi gradmaster untuk garam tersebut ..... 

Garam tu sama tak dengan garam kat luar tu .... jawapan saya ialah tak sama sebab saya akan buat pengisian khas utk pesakit tersebut ...ia garam berenergi ....bukan garam tanpa energi... Ia beza kat situ .... Garam sama tapi maxima kesan berbeza ....sebab dibuat pengisian tu.... 
Insyallah ....

Bila pos suami isteri ni pakai buat mandi ...tapi saya dapst reapond isterinya yang saya scan ada saka tu .....rasa tidak tenteram dan macam kena rasuk seperti  MENGILAI dan RASA SEDIH ......suami whatapps beritahu perkara ni ....saya kata jangan berhenti ..walaupun garam ni tujuan asal untuk repair aura ...tapi boleh melukakan jin tersebut dan boleh membantu memulihkan semua gelaja negatif tu ..... Kalau untuk buang saka ada cara lain sebenarnya .....tapi kalau takde duit garam GFI pun boleh pakai dulu ...

Semoga Allah permudahkan usaha ini ...sekiranya ada masalah boleh hubungi saya 

Master Syed 0126780076
Master Syed 0126780076
Master Syed 0126780076


Bila siap saya pos .... 

1 ulasan:

  1. Salam

    Bila nak perlu bomoh buat berubat SAKA, SANTAU DAN SIHIR boleh call atok kyai haji abdul salam +6285298892338 dorang duduk indonesia. Aku jamin 100% terbukti dan terpercaya kerana aku dah buktikan..

    BalasPadam

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...