Khamis, 26 Mac 2020

RAWATANJARAK JAUH PERCUMA SAKIT (waktu darurat covid 19)

Salam semua sahabat ...saya dengan rasa rendah diri ingin membantu sesiapa yang sakit untuk diberi rawatan percuma jarak jauh... Saya akan rawat guna energi healing  ......

Sakit apa nak rawat? sakit apapun pun boleh sakit kemurungan pun boleh ,frust cinta pun boleh ...insyallah ..apapun kemenjadiannya bergantung pada tahap sakit tu ..kalau dah lama lambatlah nak repairnya tu .......

Caranya mudah

1.Hubungi saya master syed 0126780076
2.bagi gambar pesakit dan nama bin ibu
3. Saya akan hantar energi ke badannya dan
4.sediakan air mineral untuk di transfer energinya untuk penyembuhan

Apapun saya hanya ikhtiar semoga Allah izinkan usaha kita ...sama sama kita berdoa ... Saya hanya manusia biasa ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...