Rabu, 25 Mac 2020

GULA FREKUANSI ILAHI (PENUNDUK/PENGASIH/ANAK DEGIL/BUANG ENERGI NEGATIF



GULA FREKUANSI ILAHI (PENUNDUK/PENGASIH/ANAK DEGIL/BUANG ENERGI NEGATIF

Gula ni bukan gula biasa ia sudah
dibuat PENGISIAN PENUNDUK /PENGASIH /KES ANAK DEGIL
nanti saya buktikan ada energi ke tak gula niii ..kena buat video ..tunggu

Ramai suami atau isteri mengalami kes orang ketiga kan atau perasaan sayang dah makin tawar... Tak seperti muda muda dulu kan ....jadi kita mesti semarakkan kasih sayang tu ...... Gula ni perlu diberi minum dengan campurkan dalam teh atau kopi bagi minum .....tu jee ....

Sebab bila dah kena munum mudah sikit energi yang saya isi kat dalam gula tu menyerap masukkk dalam fikirannya melalui saluran darahnya ...

So apa saya nak buat ya kalau nak gula ni?

Bagi saya nama dan gambar orang yg nak saya buat pengisian kat gula tu contoh nak ubah perangai suami atau isteri atau anak .....nama pengadu oun nak jugak...

Sebab gambar tu nak saya buat pembuangan jarak jauh sifat negatif tu dan KUNCIKAN supaya tak bersikap negatif pada tuan atau puan atau anak yang degil ...

Barulah saya bacakan kat gula ni  menggunakan gambar dan nama target...

Maknaya saya bukan bagi gula sahaja tapi bagi kunci batin sekali guna gambar tu .....apapun kita ikhtiar semoga Allah izinkan usaha kita ......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...