Sabtu, 7 Mac 2020

Rawatan sihir jarak jauh ...Teknik Mandian

Nak rawat sihir/saka/pelaris/pengasih/nasib malang/pelalau  dll cara jarak jauh?

...Caranya Maklumkan masalah kat kat saya wasap.my/+60126780076..saya akan buatkan pengisian kat kat limau dan bunga  ..nanti saya poskan ke rumah ..
Kelebihan :

1.tak perlu mencari cari cari tukang ubat
2.kos merawat menjadi murah (kos pengangkutan)
3 .jimat masa (tak payah nak ke rumah perawat)
4.elakkan kes sentuhan bukan muhrim 

Untuk apa limau dan bunga tu ? 

Limau adalah satu bentuk bahan alami untuk menghakis jin dan menderakan mereka .Jin berbentuk berjisim halus kena limau nipis je dah sakit ... 
Bunga lak untuk menyelaraskan semua chakra dan aura supaya kembali kepada aura yang sepatutnya ..... Saya punya rawatan 7 hari (kena mandi limau 7 hari)

Cara rawatan :
Apabila nak rawat call saya dulu ..saya carikan limau dan bunga ...

saya akan bacakan ayat Al quran dan saya akan buat PENGISIAN pada bahan tersebut bersesuaian dengan niat pesakit pada bahan  tersebut ..

Apapun kita ikhtiar semua dengan Izin Allah ....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...