Khamis, 13 Ogos 2020

CARA MANDI LIMAU

 

CARA MANDI LIMAU 


Saya sertakan cara mandi limau yang boleh digunakan untuk buang penyakit dan buang sakit bentuk mistik ...ini asas sahaja tapi boleh guna untuk bantu ahli keluarga dan anak isteri ...


Caranya bagaimana ?

1.beli limau purut 3 biji 

2. Potong ikut cara yang saya maklumkan dalam video tu ...

3.mandi sebiji sehari selama 3 hari ...minima ...nak lebih hari takpa...

4.lepas mandi jangan lap ..jadikan mandi limau ni bilasan terakhir .... Jangan mandi limau dulu... Jangan peningkan diri ... Mandi biasa dulu baru mandi limau hehe ..

5.Done ..dah boleh lepak....

6. Kalau ada healing crisis jangan takut sabau jee ...tiba tiba sakit kepala takpa itu sementara jah ..... Jangan di marah kepala tu ...sebab kepala tak bersalah ...yang salah si energi negatif tu yg salah ....so sabau dan teruskan mandi selama 3 hari .....

Healing crisis tu apa?

Kesan dari penyembuhan maksudnya ....ada yg sakit kepala,demam,batuk ,rasa sedih ,rasa tiba lapar dll.... Dont worry tu kejap jee .... 

MANDI LIMAU NI JE KEE?

Ada banyak cara mandi limau ...cuma bagi basic jee ..kalau nak buang saka mandi cara lain, nak masuk susuk mandi cara lain,nak buang penyakit kronik mandi cara lain...sebab saya belajar banyak guru ... Insyallah semua dengan izin Allah saya ikhtiar sahaja .... 


Boleh hubungi saya Master Syed untuk pertanyaan 0126780076 ..whatapps jee ..call tak boleh sebab sibuk ...takut merajuk lak kalau tak jawab kann hehe.....baikkk...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...