Sabtu, 15 Ogos 2020

AURA REZEKI

 


Aura ni ada sangkut paut dengan rezeki dan masalah kehidupan ke?
Ya memang .... Aura yang kotor dan busuk akan memyebabkan sekatan atau blocking pada 7 major chakra yang melancarkan kerezekian dan masalah yang lain.....

Apa pemyelesaiannya untuk bersihkan cakra ni ? 

Ada beberapa cara untuk bersihkan cakra ...
1. Meditasi 
2.Peluk pokok 
3.bernafas guna tulang belakang 
4. Mandi garam 

Mandi garam paling mudah ..... Saya bagi garam dibooster dengan energi grandmaster saya untuk kerezekian dan pengasihan semulajadi serta bukakan semula semua  cakra yang blocking  .... 

Apa manfaatnya ?

Dalam jangka panjang, setelah mandi garam ruwatan, anda bisa merasakan beberapa perubahan positif ini:

1. Rezeki menjadi lebih lancar.
2. Karir menjadi makin bagus, bahkan meningkat, disayang majikan/atasan.
3. Dimudahkan dalam urusan asmara/mudah jodoh.
4. Disenangi dalam pergaulan.
5. Lebih percaya diri.
6. Wajah terlihat lebih cerah.
7. Daya tahan tubuh meningkat.

Saya akan bersihkan dulu aura dengan rawatan special dari jauh 

Dan selepas itu mulakan mandi garam tersebut ........

Sekira berminat nak garam yang diisi dengan kerezekian dan pengasihan boleh 

Hubungi saya Master Syed 0126780076




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...