Ahad, 31 Mei 2020

Pengalaman amal ilmu pengasih




Masa muda muda dulu pernah amalkan ayat pengasih tapi guna ayat Al Quran laa kan..... Sebenarnya nak cuba jee ilmu ni.... Saya cuba ilmu ni pada seorang perempuan satu tempat kerja ....tapi bila guna ayat Al Quran tapi hanya untuk test ia adalah satu salah besar ..... Ayat Al Quran tak boleh dibuat main main

....perempuan tu semakin mesra dan boleh nampak perubahan tingkah laku dia ....makin rapat dan mesra ....

Saya tahu dah kenapa perempuan tu jadi macam tu sebab saya guna ilmu pengasih tu..... Saya terpaksa elak dan menolak cinta dia .....yelah hanya nak test ilmu jee sebenarnya .......

Saya juga diingatkan oleh guru supaya menerima karma sekiranya guna ilmu untuk permainkan perempuan....apa jadi setelah saya menolang cinta perempuan tu ..saya telah menerima KARMA saya iaitu saya pula disihir oleh keluarga perempuan ni ...rupanya perempuan ini asal dari serawak ...emak dan ayahnya guna ilmu serawak untuk sihirkan saya supaya cintakkan anaknya ......

Alamakkkkkkk .... Padan muka aku .......jadi hampir setahun melawan sihir ni ..... Macam nak gilaaaa lak rasanya ..... Yelah sihir pengasih ni buatkan kita tak selera makan asyik ingat dia jeeer ......

Terpaksa pergi berubat dengan dgn guru .... Nasib baik perasaan cinta dapat ditawarkan semula ..... Berpeluh laaaa jugak kan..... Nak hadap kes macam ni....... So pengajaran jangan sama sekali cuba guna Ayat Al Quran untuk sekadar test ......cukupppppp BAHAYAAAAA........

Ada juga kes jadi gila ...salah guna ayat Al Quran ......ingat nak kongsi ayatnya tapi sendiri amal sendiri tanggunglah yee..

Cara Cara caranya :
Selepas sembahyang amalkan ayat ini

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

LAQAD JA AKUM RASULUN MIN AMFUSIKUM AZIZUN ALAIHI MA ANITTUM HARISUN ALAIKUM BIL MU'MININA RAUPUN RAHIM ...... FA IN TAWALLAW FAKUL HASBIYALLAHU LAA ILAHA ILLA HUWA ALAIHI TAWAKKALTU WA HUWA RABBUL ARSYIL ADZIIM......

"Sesungguhnya telah datang kepada kamu seorang Rasul dari golongan kamu sendiri (iaitu Nabi Muhammad Shallallahu 'Alaihi Wasallam), yang menjadi sangat berat kepadanya sebarang kesusahan yang ditanggung oleh kamu, (dan) ia pula menumpahkan perasaan belas serta kasih sayangnya kepada orang-orang yang beriman. Kemudian jika mereka berpaling ingkar, maka katakanlah (wahai Muhammad): "Cukuplah bagiku Allah (yang menolong dan memeliharaku), tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, kepada-Nya aku berserah diri, dan Dia lah yang mempunyai 'Arasy yang besar."
Itulah bunyi dari surat At-Taubah ayat 128-129. mempunyai khasiat bermacam-macam bila di amalkan secara rutin.


1. dibaca 7 x selepas solat , Insya Allah 
2. sebutkan nama dan bayangkan wajahnya sejelas mungkin dan hembuskan padanya dalam bayangan ....

Apapun semua ini adalah ikhtiar ,hanya Allah sahaja mengizinkan ....ayat tidak memberi bekas ....hanya keizinan Allah baru berbekas ....

Tidak dizinkan guna niat jahat ....akan alami sakit yang tidak sembuh , gila dan hukuman karma ...... Sekian terima kasey... 


2 ulasan:

  1. KISAH CERITA AYAH SAYA SEMBUH BERKAT BANTUAN ABAH HJ MALIK IBRAHIM

    Assalamualaikum saya atas nama Rany anak dari bapak Bambang saya ingin berbagi cerita masalah penyakit yang di derita ayah saya, ayah saya sudah 5 tahun menderita penyakit aneh yang tidak masuk akal, bahkan ayah saya tidak aktif kerja selama 5 tahun gara gara penyakit yang di deritanya, singkat cerita suatu hari waktu itu saya bermain di rmh temen saya dan kebetulan saya ada waktu itu di saat proses pengobatan ibu temen saya lewat HP , percaya nda percaya subahana lah di hari itu juga mama temen saya langsung berjalan yang dulu'nya cuma duduk di kursi rodah selama 3 tahun,singkat cerita semua orang yang waktu itu menyaksikan pengobatan bapak kyai hj Malik lewat ponsel, betul betul kaget karena mama temen saya langsung berjalan setelah di sampaikan kepada hj Malik untuk berjalan,subahanallah, dan saya juga memberanikan diri meminta no hp bapak kyai hj malik, dan sesampainya saya di rmh saya juga memberanikan diri untuk menghubungi kyai hj Malik dan menyampaikan penyakit yang di derita ayah saya, dan setelah saya melakukan apa yang di perintahkan sama BPK kyai hj Malik, 1 jam kemudian Alhamdulillah bapak saya juga langsung sembuh dari penyakitnya lewat doa bapak kyai hj Malik kepada Allah subahanallah wataala ,Alhamdulillah berkat bantuan bpk ustad kyai hj Malik sekarang ayah saya sudah sembuh dari penyakit yang di deritanya selama 5 tahun, bagi saudara/i yang mau di bantu penyembuhan masalah penyakit gaib non gaib anda bisa konsultasi langsung kepada bapak kyai hj Malik no hp WA beliau 0823-5240-6469 semoga lewat bantuan beliau anda bisa terbebas dari penyakit anda. Terima kasih

    BalasPadam
  2. Salam

    Bila nak perlu bomoh buat berubat SAKA, SANTAU DAN SIHIR boleh call atok kyai haji abdul salam +6285298892338 dorang duduk indonesia. Aku jamin 100% terbukti dan terpercaya kerana aku dah buktikan..

    BalasPadam

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...