Sabtu, 30 Mei 2020

Hipokrit betul ...kata sayanggggg.....


Tok tolong saya .....kekasih saya tinggalkan saya dah 2 bulan .... Tolonglah saya tok  .....ni perbualan saya dengan seseorang ....
Kenapa dia tinggalkan awak ?saya tanya .... Dia dah ada kekasih lain tokkk ...tolong saya ....ohhh takpa bagi nama dan gambar keduanya serta mahar xx .....baik tok .....

Senyap sampai sekarang ..... Hehehehe lawak sungguh kan

Beriya iya mintak tolong bila diminta mahar hanya beberapa ringgit terus senyap...... kata sayang betul dengan kekasih tu ..... Tu sebab kekasih tu lari ...sebab itu cinta plastik ..kalau jenis yang betul nak dia tak kisah apapun janji ada org nak tolong ....atau buatlah yg free banyak saya kongsikan amalan kat blog ni ......malas nak buatlak .....KATA SAYANG KAT KEKASIH Tu.....

Apapun ada juga yang serius dan cinta sejati .....bukan semua yang cinta plastik ....so jaga jaga semua kenal pasti kekasih tu dulu ...cinta betul ke tak .....

Nak tahu macamana ? Bawa dia jumpa emak bapa ...kalau asyik lari jeee ....fikir fikir laaa

Dan zikirlah ya Alim 100 kali selepas sembahyang mohon tunjukkan hatinya betul tak cinta kat kita ....


Perlu masa...lah amal 40 hari amal ... Cer cuba laaa......

Cinta tu sebenarya untuk kita tahu itulah rasanya kalau boleh cinta  kita pada Allah .... Cinta tu hanya bagi rasa jeee .....betul tak ..... Cuba bayangkan cinta kita pada Allah....sepanjang hari hati berbunga ....tahu tak energi cinta ni power tau .....badan kita akan tinggi energinya ...sebab kita rasa gembira dan semua rasa positif seperti dunia ni ana yang punya ...kan....

Apa amalan supaya jadi macam tu cuba amalkan Al Wadud 1100kali sehari ........salah satu amalan laa kan ....byk lagi amalan nya tapi dah ok lah nak mulakan...










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...