Khamis, 7 Mac 2019

Nak suruh tengokkan

Ada customer suruh tengokkan tapi bila tak sama keputusan scan ..dikatakan saya yang salah ..emmm 

... Maaflah ...saya scan guna ilmu yg saya ada ....kalau tak puas hati scan saya tidak mengapa ...sebab itulah saya cukup tak suka bila suruh saya menengok ke atau scan sebab saya jadi mangsa .....

Jika ada masalah ...Maklumkan saya apa yg nak suruh saya tolong tu shj .....

Saya ikhtiarkan ...


Selebihnya biar Allah yang menentukan ....


Saya sudah 15 tahun berubat ..... sudah tentu ada yang Allah izinkan dan ada yang sebaliknya ...tapi kita cuba lagi .....jangan putus asa dengan rahmat Allah ..... Sabar teruskan amalan 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...