Sabtu, 19 Januari 2019

Masalah suami tak kasih?curang? Pakai kosmetik kasih nii ...



Mengatasi masalah rumahtangga menggunakan alat solek yang diisi (dibacakan) dengan ilmu pemgasihan.

Alat solek boleh digunakan supaya suami sayang dan kasihkan anda...
Bagaimana caranya:

Saya akan belikan foundation,lipstik dan saya akan buatkan pengisian pengasihan pada alat solek tersebut ....

Alat solek perlulah yang baru dibeli ..... Yang dah pakai tak boleh .....

Kesannnya insyallah :

-Suami akan sayangkan anda
-Rindu jee macam baru kawin
-Nafsu berahi
-Lepas kerja nak terus balik ...dll

Apa yang pak syed buat tu?

Saya jampikan atau bacakan ayat ayat Al AQuran l untuk diisikan pada alat solek tu dengan tenaga (bioenergi) skalar tinggi....

Ada yang pakai makeup ni rasa gatal gatal sikit kat muka ...takpa jangan garu biarkan ...penyerapan energi ke muka sedang berlaku ...Alhamdulilah ....

Ada yang tak rasa apa apa ...tiba tiba suami jadi baik jeee ....Alhamdulillah ok lah tu kan.....

Hubungi saya syeh 0126780076 untuk rawatan  kosmetik kasih ini ..tq

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...