Khamis, 24 Jun 2021

SIHIR TUJU ANGIN

 

Kisah sihir tuju angin ini terjadi pada diri sendiri pada suatu ketika dulu....masa mude muda dulu ......

Apa rasa disihir ?

Sihir ni benda ghaib ....tak nampak. Sebelum saya sakit disihir tuju angin saya berada dalam mood yang negatif selama 1 bulan lebih kurang... Mood negatif macamana ? Cepat marah ,cepat terasa hati, mulut jadi lezer ..membuatkan orang terasa hati ....dan pelbagai fikiran negatif datang .......

Setelah bomoh jadikan saya berfikiran negatif lebih kurang sebulan. Barulah proses kedua iaitu hantar jin ke rumah...

Macammana tu? 

Pada suatu malam terjadi ribut yang kuat disekitar rumah sehinggakan terputus letrik kat rumah ....tapi yang peliknya ...putus tenaga eletrik dan ribut tidak terjadi di sebelah rumah dan rumah yang berdekatan ...HANYA RUMAH SAYA JEEEE.......laaaaa betul memang pelik ..... 


Rupanya itulah petanda saya nak sakit ...selapas itu terasa telinga kiri saya ada sesuatu benda besar nak masuk ke telinga saya ....ibaratnya sehingga saya rasa sangat sakit......kadangkala terkeluar kata- kata seperti "aduh..." Secara tidak sengaja sebab terlalu sakit kat lubang telinga kiri tu......


Selama 2 minggu ia berlarutan ...saya ingatkan sakit biasa jee kan.... Jadi saya biarkanlah.....


Sambungan 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...