Isnin, 29 Mac 2021

Rawatan sihir bisa


 Rawatan sihir bisa badan ... Saya dapat panggilan telefon dari seorang wanita berumur 40 tahun ....

saya dimaklumkan tak boleh tidur dan badannya macam ada bisa bisa ....dah banyak kali urut tapi masih ... Terasa bisa ...

Saya buat checking dari kejauhan ...ada sihir ... buang dari jauh... cocok dengan senjata buat belahan ..... Tarik semua benda dalam tu ..... 

Tanya balik bagimana keadaan sekarang .... Puan tu cakap rasa gatal seluruh badan...selang beberapa minit puan  ni muntah .... Rawatan diteruskan dengan buang jin tersebut .....

Ahamdulillah dengan izin Allah semua akan terjadi kun fayakun .... 


Hubungi master syed untuk rawatan sihir 0126780076


1 ulasan:

  1. Salam

    Bila nak perlu bomoh buat berubat SAKA, SANTAU DAN SIHIR boleh call atok kyai haji abdul salam +6285298892338 dorang duduk indonesia. Aku jamin 100% terbukti dan terpercaya kerana aku dah buktikan..

    BalasPadam

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...