Jumaat, 12 Februari 2021

Pengalaman rawat pesakit

 Baru baru ni lakukan rawatan kat seorang pesakit teruk juga sakitnya dimaklumkan 20 tahun kena sakit ....tak boleh nak solat kalau solat muntah ....masyaalah ....


Dia cakap ramai org maklumkan dia ada saka .... 

Tapi bila saya check ia bukan saka ia adalah sihir lama ... 


Dia maklumkan emaknya sakit macam nak jadi gila ...tapi dah ubat sembuh.... tak tahu sebab apa sakit tu .... Takpa cuba rawat dulu tgk ...saya buang dari jauh .... 


Buang sihir tu guna ilmu lain ....repair dan bersih aura tu guna ilmu lain gabung ilmu ....


Esokkan hari dah boleh tidur sukur tapi malam tu ...saya lak mimpi ....seekor  yang garang serang rombongan saya ....


Serangannya mudah ular terbang masuk dalam mulut ....mati 2 orang dalam  rombongan...saya sempat tutup mulut takut dia masuk .....lepas tu trsedar .....


Ular tu besar macam tedung selar dewasa tu .... Perhhhh ...memang bahaya rawat sakit pesakit ni ...gadaiannya adalah nyawa .....


Cuma nak bagi petua kalau nak tidur amalkan Bimillahirahmanirrahim 41 kali ...ni agak power sikit ...insyallah

Rawatan sihir jarak jauh

1 ulasan:

  1. Salam

    Bila nak perlu bomoh buat berubat SAKA, SANTAU DAN SIHIR boleh call atok kyai haji abdul salam +6285298892338 dorang duduk indonesia. Aku jamin 100% terbukti dan terpercaya kerana aku dah buktikan..

    BalasPadam

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...