Isnin, 28 Disember 2020

Percuma rawatan buang energi negatif

 


Rawatan percuma

Rawatan percuma

Rawatan percuma


untuk buang energi negatif jarak jauh ... Hanya sampai 31hb dis 2020 .... 


✅Untuk apa buang benda negatif ni ???


Benda negatif nilah yang buatkan diri jadi cepat marah ,semua buat tak jadi, rezeki sempit, fikiran berserabut ,gaduh suami isteri,pelalau ,segala sihir dll....


✅Apa perlu sediakan ?

1. NAMA PENUH BIN IBU

2.GAMBAR (MUKA NAMPAK JELAS)nak makrifatkan diri tuan puan 

3. NYATAKAN MASALAH 

4. WHATAPPS SAYA sahaja sebab bila call saya tak terlayan ....maaf ya 


✅Buat sekali jadi ke? 


Benda kotor dah macam berkerak dah berlapis lapis ...agak agak buat sekali jadi ke? ...perlu buat beberapa kali sekurang kurang 3 kali terapi .... 

Tapi kalau lapisan kotor tu nipis sekali dah ok insyallah ......


✅Kena bayar ke ?

PERCUMA sehingga 31hb 2020 


✅Kesannya? 


Ada yang sampai muntah ada yang tak rasa apa apa ....apapun energi insyallah sampai kat target .... Cuma badannya tidak sensitif pada energi... Insyallah 


Hubungi saya master syed 0126780076

0126780076

0126780076


Kalau kes suami isteri atau murah rezeki ada energinya ,susuk ayat  lain.... kena datang jumpa saya ....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...