Sabtu, 18 Mei 2019

Buat bisnes tak lancar? Rezeki macam dihalang? Belajar Webinar ni..


Peserta akan dibekalkan dengan beberapa ilmu yang ampuh, yang telah menjadi amalan guru-guru pondok. Bantuan Allah akan tiba tanpa disedari dan tidak terduga-duga hadirnya. Anda juga akan di bimbing sepenuhnya dalam webinar ini nanti serta selepas webinar, Apa yang di ajar akan di ijazahkan kepada anda.
LUASKAN HARTA, TARIKAN WANG, TARIKAN JUALAN DAN REZEKI ANDA BAKAL BERTAMBAH BANYAK! AWAS! REZEKI DATANG TANPA DI DUGA SEMAKIN HARI SEMAKIN KUAT TARIKAN REZEKI ANDA DARI 4 PENJURU.


APA ILMU PENARIKAN 4 PENJURU REZEKI INI?
Suatu amalan yang ampuh dan terbukti keberkesanannya dalam melancarkan dan menarik rezeki adalah wirid asmaul husna. Asma’ ini bermaksud yang Lemah-lembut dan Kasih sayang kepada hambaNya. Di antara kurnia Allah yang halus dan tersembunyi ialah ketika bayi dalam perut ibunya dalam 3 kegelapan (iaitu dalam sarung,tempat peranakan,dalam perut).
Dia Memelihara memberi makan dan mengasuhnya seperti firman-Nya :“.. ia menciptakan kamu dalam kandungan ibu kamu (berperingkat-peringkat) dari satu kejadian ke satu kejadian. Dalam tiga suasana Yang gelap-gelita..”
Al Zumar : 6
Rasulullah saw pernah berdoa
“Wahai Tuhanku, sesungguhnya aku tidak meminta Engkau menolak qada’, tetapi aku pohonkan lemah lembut padaNya”
Mengikut pengalaman, mereka yang mengamalkan tingkat khusus Rezeki 4 Penjuru Alam mudah mendapat rezeki yang tidak disangka-sangka mengikut keperluan mereka.Ada juga yang mendapat Wang Ghaib dari sumber yang tidak diketahui hasil dari istiqamah beramal dengan IzinNya jua.Sesungguhnya Allah tidak memerlukan sebab untuk memberi rezeki kepada hambaNya bahkan kitalah yang memerlukan sebab musabab.
KLIK LINK BAWAH SEKIRA BERMINAT 
KLIK LINK BAWAH SEKIRA BERMINAT 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...