Selasa, 5 Februari 2019

Anak degil?melawan ibubapa?

Anak anak zaman sekarang susah dicontrol .... Kalau marah ada yang melawan ..kalau perempuan tu ..ada yang lari dari rumah lagi pening ....

Apa penyelesaian perkara ini


Saya cadangkan kita kawal mulai dari sekarang ...bagaimana tu??

Bagi gambar anak tu kat saya ....

Saya buat pembuangan sifat negatif dan penguncian hati dari degil dan sifat  melawan /merempit/suka keluar rumah dll...


Saya buat pengisian kat minuman kegemaran anak ...dan mengikut apa yg dikehendaki oleh ibubapa tersebut ...

Lepas tu bagi kopi,teh ,gula ..bagi dia minum ...


Siap .... 


Naj tahu lebih lanjut hubungi saya syed 0126780076


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...