Selasa, 3 Oktober 2017

MInyak Rezeki wali 9 untuk rezeki dan pelarisan



Minyak Rezeki Wali 9(RW9)
(Sedut 360 darjah arah rezeki dan pelarisan)

"sale saya naik 2 bulan berturut turut sehinggakan manager tempat kerja puji'

Pn Malin


          Minyak Rezeki wali 9 untuk rezeki dan pelarisan.......
 Ceritanya macam nii.... asalnya puan ni tak yakin untuk guna minyak ini ....saya cakap jgn yakin pada saya yakin pada Allah swt ...cuba dulu ...dengan izinNYa Allah membantu Pn Malin dengan sale meningkat 2 bulan berturut turut....katanya sale tu naik sikit demi sikit sehingga  diakhir bulan terdapat perbezaan ketara dengan bulan yang lain........ 

         Rezeki tu apa sebenarnya ? rezeki ialah makluk Allah yang patuh pada Allah swt .... Anda hanya perlu jadikan diri anda rapat dengan Allah insyaallah yakin rezeki akan datang terhegeh- hegeh pada anda..... (rahsia  utama menjemput rezeki )

         Rezeki ini sebenarnya ada frekuansinya ...macam radiolah jugak ...nak dengar era fm kena tukar frekuansi radio tu ...baru dapat dengar celoteh dj radio yang anda minati......begitu juga rezeki berbentuk wang dan peluang mendapatkan wang. 

         Saya telah isikan minyak wali songo 9 ini dengan full frekuansi .....frekuansi penuh untuk kerezekian dan pelarisan ......... 

niat saya supaya anda dapat mencari rezeki dengan lebih mudah ....kalau dulu jual goreng pisang pelanggan dapat 10 orang ...

diharapkan dengan penggunaan minyak ini akan meningkat lebih baik lagi tanpa ubah strategi marketing atau pemasaran .....tapi kalau ubah lagi bagus .....lagi bagus sale tu kan.....


saya nak bagi Free ilmu tarik rezeki 4 penjuru .......

kalau nak whatapps saya ........

**********018-3761649 (syed)
**********018-3761649 (syed)
**********018-3761649 (syed)
**********018-3761649 (syed)





MINYAK INI TIDAK DIJAMPI DENGAN AYAT-AYAT YANG MELANGGAR HUKUM SYARAK DAN TIDAK DIASAP DENGAN KEMENYAN. TIDAK ADA KHADAM JIN, HANYA AYAT-AYAT AL-QURAN SAHAJA. IN SYA ALLAH
IA TIDAK ADA MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR SYIRI






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tips aura

 Assalamulaaikum selamat pagi,  Izinkan saya  nak share Tips aura semoga mendapat rezeki yang berlimpahan ....biiznillah  Tips 1  ✅apabila b...